New Video Production for Maffashion


Nowy kolejny filmik dla Maff. W każdym filmiku staram się pokazać coś nowego aby nie było nudno.
Tym razem dodałem na początku nową czołówkę, a następnie wstawiłem kobiece oko, z którego źrenica zamienia się w maleńki wizjer, poprzez który widać nową stylizację Juliett.

No i w połowie filmu jedno zdjęcie udało mi się fajnie przerobić dodając efekt narysowania ołówkiem, a do tego różowo-fileletowa poświata ( chodzi flitr , ale lubię mówić po swojemu )

Do tego wszystkiego udało mi się znaleźć całkiem fajną klubową muzykę, która jest bezpłatna i legalna. Dzięki czemu YouTube nie przyczepia się o prawa autorskie. :-)  W każdym filmiku używam legalnej muzyki.


Możecie u uważać, że to dziwne, że ciągle robię te filmiki aż do znudzenia. Mnie to nie nudzi. Czuję, że robię coś oryginalnego czego jeszcze nikt nie wymyślił . A myślę, że to jest fajna tematyka pokazać modę w dynamiczny sposób , gdzie samoistnie zmieniają się zdjęcia bez potrzeby klikania " next page" z  czym mamy na blogu. A do tego wszystkiego drobne efekty specjalne zastosowane na fotkach i muzyka.

Poprzez dodanie drobnych efektów pokazuję widzom jak wiele wspólnego ma sztuka z modą . Podobnie jest z muzyką.  Nie szukam pierwszej lepszej piosenki . Przy każdej stylizacji starannie szukam piosenki, której nastrój pasuje do sytuacji na zdjęciach, kolorystyki ubrań, elewacji kamienic, wygląd ulic. To wszystko ma znacznie. Każdy detal .To trochę tak jak nutki napisane na pięciolinii tyle że pokazane w graficzny sposób.

Zapraszam do oglądania .












P.S.  Polecam post "  Video Montage for Sky Ferreira remix " . Bardzo fajnie wyszedł ten montaż przeze mnie. Polecam obajrzeć . 







0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram