New info.


Witajcie ponowinie.

Chciałbym poinformować, że jest bardzo prawdopodobne pojawienie się na moim blogu stylizacji męskich mojego autorstwa .
No i bardzo prawdopodobne, że w moim wykonaniu.

Kiedy się pojawi post ze zdjęciami tego jeszcze nie wiadomo do końca. Możliwe, że to będzie początek wiosny lub nawet trochę później jeszcze.

Na razie to wszystko bardzo skomplikowane, ponieważ  mam pecha znaleźć dobrą pogodę, a jak trafi się dobra pogoda to akurat mam coś w tym dniu do załatwienia. Na razie nie mam kiedy znaleźć odpowiedniego dnia , a po drugie jest pewien problem ze zrobieniem zdjęć, gdyż nie ma kto mi zrobić na chwilę obecną. Ale na pewno taka osoba niedługo się znajdzie, bo mam parę ciekawych osób na oku.

Na razie to tyle.  W obecnym czasie nadal jak dotychczas będę opisywał to co mnie zainteresowało w Świecie Mody .


Pozdrawiam

Sebastian  K.  (Fashion&Seba / SebrouzeeTV)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram