Video montage for Sky Ferreira Remix




Witajcie.  Jakiś czas temu na facebookowej stronie młodej artystki Sky Ferreira można za free pobrać bonus w postaci remixu utworu "Everything Is Embarrassing"

Tak bardzo spodobała mi się piosenka, że spróbowałem własnych sił stworzyć dla tej piosenki teledysk. Był to nie lada wyczyn, gdyż mam kiepski komputer .

Zrobiłem tak jak odczuwam klimat tej muzyczki, czyli tematyka wakacyjna.  Wyszukałem w sieci przerożne nagrania video pokazujące amerykańskie plaże czyli wpisywałem Manhattan, Venice Beach, California i znalazłem fajne materiały i wyciąłem i posklejałem z nich najfajniejsze fragmenty tworząc z tego bardzo przyjemne dla oka  arcydzieło.   Myślę, że bardzo fajnie wyszło jak na pierwszy tego typu video montaż.

Kiedyś się bawiłem amatorskimi programami, aby stworzyć teledysk do piosenki, która mi się bardzo podoba. Ale to naprawdę była kiepszczyzna w porównaniu z obecnym projektem .

Myślę, że ten teledysk warto obejrzeć szczególnie, gdy teraz na dworze klimat zimowy i chłodny. Polecam.

Zapraszam do obejrzenia.





Sky Ferreira - 26 Everything Is Embarrassing (Unicorn Kid Remix) from SebrouzeeTV on Vimeo.

4 komentarze

  1. Fajny filmik! Sama pływam na kitesurfingu, więc moje klimaty ;-)

    www.japoneczkagirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, miło mi to słyszeć. Ja sam się cieszę, że tak fajnie wyszło i wiele razy włączam sobie na telewizorze. Szczególnie przed snem miło tak wieczorem popatrzeć na wakacyjne klimaty :-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że są pozytywne opinie na temat tego video montażu. Cieszę się.

    Zapraszam również na moj kanał " SebrouzeeTV " na youtube , Tam jest więcej moich filmików. :-)

    OdpowiedzUsuń

My Instagram