To już pewne. Po Beyonce, Lana Del Rey i Jennie Runk przyszła kolej na Mirandę Kerr.
Ta modelka będzie kolejną twarzą nowej kampani najpopularniejszej marki sieciówkowej H&M 2014.
Jest moim faworytem jeżeli chodzi o urodę. Widać , że dział marketingu H&M ma dobry gust i trafił w samą dziesiątkę
To jest zdecydowanie lepsza decyzja w przeciwieństwie do Chanel, która zdecydowała się na wybranie Kristen Stewart (aktorki znanej z filmu "Zmierzch") jako twarzy kampanii reklamowej Chanel.
Kristen Stewart jest znacznie przeciętnej urody, nie robiącej zbytniego wrażenia na mnie i myślę, że wiele osób się ze mną zgodzi. Zdecydowanie wspaniałym wyborem było wybranie aktorki Keira Knightley (aktorka z "Piraci z Karaibów"), która wspaniale utożsamiała się z marką Chanel i powinni dalej tej koncpecji się trzymać.
Powracając do początkowej myśli, to fajnie, że wybrali Mirandę Kerr. Ciekawe jak to się dalej potoczy.
Czy poradzi sobie w nowej kampanii ? Czy spodoba się ludziom ?? Jestem pewny, że tak.
0 komentarze:
Prześlij komentarz