Jessica Mercedes Kirschner "JEMERCED" i Miss Ferreira w C.H. WOLA PARK


22 marca w centrum handlowym Wola Park przy ul. Górczewskiej odbył się pokaz mody. A dokładniej była to prezentacja stylizacji dwóch popularnych blogerek: Jessica Mercedes Kirschner oraz Miss Ferreira.  

Zaprezentowane stylizacje są na sezon wiosna 2014 r. 
Pokaz składał się z 3 etapów :  na co dzień, do pracy i na imprezę . 

Każda stylizacja mi się podobała, poziom bardzo wyrównany jeżeli chodzi o gust blogerek. Jednak najbardziej mi się podobało to co przedstawiła Jessica. I to nie dlatego, że znam jej bloga od dawna i wiem, że ma super pomysły na każdą stylizację.  Ale na tym pokazie naprawdę podobało mi się wszystko w co były ubrane modelki według zaleceń Jessici .  Widać, że Jessica solidnie się przygotowała. Ponieważ do każdej stylizacji było starannie dopracowana kompozycja jeżeli chodzi o połączenie ze sobą razem każdego elementu garderoby czy to naszyjnik czy bluzka, sukienka. 

Oprócz tego odbył się również pokaz mody prezentujący kolekcję różnych znanych marek sklepów będące w galerii Wola Park .  Oprócz modelek, byli również panowie, ale nie robiłem im zdjęć ponieważ nie interesowało mnie to . (chociaż była jedna koszulka i marynarka, która mi się spodobała)  :)  Wybrałem się do galerii ze względu na zobaczenie Jessici.  Galeria Wola Park jest moją ulubioną galerią , ponieważ jest najbliżej mojego miejsca zamieszkania , a poza tym w tygodniu jest mało ludzi i spokojnie więc jest komfort poszukiwania odpowiedniego ubrania w sklepie sieciówce . Więc Jessica, która pojawia się pierwszy raz w mojej ulubionej galerii robi na mnie ogromne wrażenie .   

To był fajny dzień  :-)     

























































fot. Sebastian K.  (Fashion & Seba)


1 komentarze

My Instagram