13.03.2014r. - Wszystko z H&M , All with H&M

Kings Of Leon - Rock City


Witajcie !!

Tym razem postanowiłem się wybrać na pole mokotowskie ze względu na piękną słoneczną pogodę. Ale miałem pecha , bo za późno się umówiłem i już w zasadzie było prawie, że ciemno i niewiele było w zasadzie tego zachodu Słońca. Więc miałem problem ze światłem . Poratowałem się w domu filtrami . No i tak dodałem filtry do zdjęć trochę imitujące, trochę to że wszystko było pięknie i ładnie podczas wykonywania zdjęć. A tak naprawdę wcale tak nie było. Okazało się, że złe miejsce wybrałem do robienia zdjęć. Spodziewałem się, że na polu mokotowskim jest już dużo zieleni i że będzie fajnie wykonać zdjęcie w promieniach Słońca, no ale niestety. Nie było zieleni ani promieni Słońca. 
Ale mimo wszystko nie żałuję. Zawsze to jakaś przygoda i nowe wyzwanie. Wyzwanie dla aparatu żeby wyszło dobre zdjęcie.  Aby zachowało się dobre naświetlenie itd. 

Co do ubrań to tak skomponowałem stylizację , że przypadkowo wszystko wyszło, że wszystko jest H&M. To nie był celowy zabieg w sensie , że udział w kampanii dla H&M . Bo czasami tak się dzieje, że firma daje Ci do dyspozycji ubranie, w którym masz być ubrany i wykonać zdjęcie w tym ubraniu aby dostać na własność i przy okazji dostać za taką współpracę parę groszy . 

Nie. w tym przypadku wszystko za free , na luzie i na spontanie. Zupełny spontan nawet był z wyborem dnia. Patrzę piękne Słońce więc jadę choć miałem coś do załatwienia więc jak już byłem wolny to akurat było po 16 . Jak dotarłem na miejsce to już tak było prawie 15 i lekki pół zmrok . Do tego jeszcze brakowało pięknej zieleniny. Następnym razem posłucham się rad i sugestii fotografa gdzie lepiej pojechać.
Bo w poprzedniej sesji to więcej innowacji i pomysłów były zaproponowane przez fotografa. 

To tyle w tym temacie . Ciao !! 












shirt : H&M  /  blouse : H&M  / jacket : H&M  / jeans trousers : H&M  / shoes : Deichmann  / glasses: Gentleman

0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram