nowy film

Zrobiłem nowy kolejny filmik dla Maff.  Tym razem dodałem dwie krótkie czołówki 3D.

Nowością jest umieszczenie starej kartki papieru na której jest po kolei zapisane w co Julka jest ubrana według tego co napisała na swoim blogu.

W połowie filmiku gdzieś po trzeciej minucie jest kolejna czołówka zrobiona przeze mnie.

Pewnie się zastanawiacie co to za ręce ? To jest taka inspiracja Monty Pythonem.

Wykorzystałem grafikę swoich rąk. Dużo nie było roboty, dlatego że wystarczyło wykopać stare grafiki z moimi pomysłami na koszulkę. (bo kiedyś był taki portal, że można było wstawić swoją grafikę .jpg i kto dał najwięcej głosów miał szansę sprzedać swój projekt, ale strona upadła. )

No i znalazłem te swoje ręce w formacie jpg , które były poziomo. Obróciłem je do pionowo.

W moim przypadku animacja polegała na tym,  że krok po kroku zapisuje po kolei zdjęcia z rękami jak powoli się odsłaniają .  Jedno zdjęcie za drugim . Przyspieszając ilość klatek na sekundę wychodzi dynamika.  Potem poszukałem listków i odpowiednio je obracałem, przycinałem itd.

Poza tym zrobiłem jeszcze inne rzeczy. Dodałem małe efekty specjalne na zdjęciach. Czyli efekt "Worhola" oraz inne efekty typu zdjęcie vintage czy przesłonecznione.

Ogólnie bardzo fajnie to wyszło. Dla odmiany dodałem gatunek indie rock, bo ciągle dawałem muzykę klubową.



Zapraszam do oglądania.

LINK TUTAJ























0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram