koszula jeansowa


Poszukiwałem fajnej koszuli jeansowej. Mam swój specyficzny gust i nie może być pierwsza lepsza koszula.
Musi mieć to coś... co sprawi, że mi wpadnie w oko.  Musi być ta jedna jedyna wyjątkowa.

Patrzyłem po różnych sklepach, ale żadna mi się nie podobała. Nie miała tego czego szukałem jeżeli chodzi o fason, krój itd. , ale jakoś nic mnie nie zachwyciło.

Pomyślałem, że zamiast uganiać się po sklepach to usiądę wygodnie przy biurku i poszukam na Zalando.

No i udało się !!!

Odkryłem na Zalando bardzo fajną markę o nazwie " LTB " , pierwszy raz spotykam się z tą marką.

Ale dałem kredyt zaufania tej marce i postanowiłem kupić koszulę. Ponieważ bardzo mi się podoba.

Ma fajny fason, bo u góry jest ciemna a na dole jasna , takie ombre . Guziki są na zatrzaski są w kolorze marmurowym . Nawet mają wzorek taki jak płyta marmurowa.

Odkryłem, że marka LTB jest turecka , a koszula wyprodukowana w Indiach. To jest ważne, bo coraz częściej spotykam wszystko "made in China" , co mnie osłabia po prostu.

No i do tego okazało się, że koszula kosztowała 179 zł , ale była wyprzedaż i zapłaciłem tylko 109 zł .

Warto było kupić. Polecam każdemu.


Przepraszam, że nie założyłem spodni do tej koszuli, ale od razu jak dostałem od kuriera nie mogłem się doczekać kiedy ją założę i natychmiast założyłem.










A tutaj zdjęcia ze sklepu nieco ładniejsze...










LINK do tej koszuli  TUTAJ


2 komentarze

My Instagram