wtorek, 4 lutego 2014

Nowe filmiki Maffashion.


 Nowa produkcja. Zmontowałem ostatnio dwa nowe filmiki dla Maff.

Jak wiadomo w każdym nowym filmiku staram się stworzyć coś nowego.  Tym razem wpadłem na pomysł aby pokazać piękną panoramę miasta stołecznego Warszawy , lekko oddalająca się kamera uchylając to coraz piękniejszy horyzont miasta nocą i do tego napis poniżej " Maffashion ".  I wyszlo super niczym jakaś czołówka do hollywoodzkiego filmu heh :)

Potem zastanawiałem się jak można fajnie przerobić zdjęcia w artystyczny sposób...

Wpadłem na pomysł aby każde zdjęcie przełożyć na negatyw, zapisać. A potem ten negatyw pokolorować na różne kolory i tak oto powstało magiczne wprowadzenie do każdego zdjęcia.

Potem w sieci odnalazłem fajny filtr do fotgrafii typu vintage w różnych nasyceniach niebieskiego koloru i tak oto po zastosowaniu tego filtru wyszło przepiękne dzieło sztuki. Po zastosowaniu tego filtru Maff wygląda zjawisko w barwach niebieskich, szczególnie te zdjęcie w połowie filmu. Zrobiło to na mnie ogromne wrażenie.

Zapraszam do oglądania....












Następnym filmikiem jaki chciałem Wam pokazać jest zupełnie nowa stylizacja Maff.  

Tutaj nie szalałem z kolorami . Skupiłem na subtelności tych zdjęć w większości wywołanych lodowatą porą roku jaka jest zima. czarny kolor ubrań oraz zima w tle zadecydowała na wybraniu odpowiedniej muzyki.

Przede wszystkim na tym filmiku skupiłem się na butach Giuseppe Zanotti , które są mega zjawiskowe! dlatego postaralem się je pokazać w przeróżnych opcjach przybliżenia i oddalenia aby były dobrze zapamiętane jako najlepszy element tej stylizacji.  Reszta ciuchów też fajna, ale najfajniesze są tutaj buty.

Zapraszam do oglądania .




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz