New Post 13.07.2017 Jessica Mercedes w sklepie ALDO Złote Tarasy - Spotkanie z fanami.

 Witajcie Kochani!

Tym razem wybrał się do Złotych Tarasów w Warszawie, ponieważ dowiedziałem się, że odbędzie się tam spotkanie fanów z Jessicą Mercedes. Wszyscy fani mieli okazję spotkać się Jessicą, zrobić sobie selfie i zamienić parę słów.  Natomiast ja wybrał się tam, aby zrobić krótką fotorelację z tamtego dnia. Było bardzo miło. To był fajny dzień naprawdę. Nawet ja miałem okazję na chwilkę porozmawiać z Jessicą i nawet dostać buziaczka od niej :)  Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)  Mam nadzieję, że się Wam spodoba tamten dzień widziany z mojej perspektywy. :) 





























































Photography:  Sebastian Kretkowski  FASHIONSEBA



      Specjalne podziękowania dla sklepu ALDO ZŁOTE TARASY


Pozdrowienia i całusy dla : 

Jessica Mercedes Kirschner JEMERCED

0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram