15.01.2016 New video intro FASHIONSEBA


Witajcie

Jak wiecie wcześniej, być może tylko niektórzy z Was, lubię również bawić się we wszelkiego rodzaju montaże video tworząc kolaże, miksy, remiksy i przeróbki. A takie filmiki zaczynałem na początku na prostych programach i na starym komputerze robiąc efektowne przejścia z podkładem muzycznym. Wszystkie moje dzieła i wypociny jakie zrobiłem można obejrzeć na YouTube, Wystarczy wpisać "Maffashion New Looks" i wyskoczą Wam różne fajne materiały.  Dlaczego Maffashion?  W owym czasie byłem zafascynowany Julką i po tamtym czasie obudziły się we mnie różne instynkty tworzenia czegoś artystycznego. A później odkryłem w sobie, że mam w sobie zamiłowanie do fotografii. Stąd robienie zdjęć. Wcześniej trudno mi było stwierdzić co bardziej lubię. Ale na pewno nie zatrzymuje się na samym fotografowaniu. Jeżeli jest takie zapotrzebowanie od znajomego lub sam mam chęć fajny filmik zrobić to otwieram program i działam bez zastanawiania się, ponieważ może mi szybko uciec pomysł na film jaki pojawił mi się nagle w głowie.


Przez jakiś czas robiłem różnego rodzaju intro dla siebie pod swoje filmiki, przedstawiając w nich swoje zdjęcia. Z racji tego, że pozmieniałem trochę logo główne łącząc nazwę w całość, postanowiłem zrobić nowe intro, które troszkę mogłoby zasymbolizować fakt iż trochę kilka lat ten blog już jest. Więc dodałem różne efekty specjalne i wyszło naprawdę nieźłe i inni również tak uważają.

Postanowiłem usunąć znak "&" (and), ponieważ źle to brzmiało. Ten pomysł chodził mi po głowie wcześniej, ale nie byłem pewny czy to dobry pomysł. Jak ktoś od moich znajomych dowiedział się, że nazwa profilu konta na instagramie jest łączone "fashionseba", to dowiedziałem się od znajomych, że warto zmienić łącząc oba wyrazy tak jak na instagramie. No i stwierdziłem "faktycznie dobry pomysł i lepiej to brzmi " - więc zmieniłem i tak już zostało. Tak więc nowości i nowości i mam nadzieję wstawiać tutaj jeszcze lepsze zdjęcia uliczne street fashion i nie tylko.

Pozdrawiam, Miłego dnia :)





New video intro test FASHIONSEBA production from SebrouzeeTV on Vimeo.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram