19.07.2014 r. - Golden Deers in Warsaw and Mysia Street


Kilka dni temu pod Pałacem Kultury stanęły złote jelenie. Są to rekwizyty wyciągnięte z magazynów Teatru Dramatycznego, które ożywiła artystka Eliza Proszczuk.

Jelenie posiadają wbudowane głośniki i czujniki ruchu. Dzięki temu kto się do nich zbliży mówią ludzkim głosem i opowiadają różne rzeczy związane ze sztuką i teatrem .

Kiedy dowiedziałem się o tym w wiadomościach lokalnych, postanowiłem się tam wybrać z aparatem  i zobaczyć na własne oczy jakie są te jelenie.

Poniżej zdjęcia










                 







































A później wybrałem się na ulicę Mysią aby zobaczyć nowo powstały "Skwer Wolności " uroczyście otwarty przez prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. 

Skwer powstał w związku z obecnością w tamtym miejscu urzędu , który nakładał cenzurę na prasę , na zdjęcia i wszelkie działalności artystyczne wykonywane m.in. przez piosenkarzy, filmowców w czasach PRL . 



Zainspirowało mnie to miejsce do zrobienia zdjęcia, a efekty poniżej 






       A tutaj odkryłem na ul. Mysiej pewną galerię z różnymi sklepami, a na samej górze można zobaczyć pozostałości po dawnym barze. Ten bar jest całkiem nowy, ale właściciel zdecydował się zlikwidować, nie znam przyczyn. Zostały pozostałości po barze . Stoły, krzesła, lada itd.
   
    Zrobiło to miejsce na mnie wrażenie, że te miejsce jest w pełni umeblowane, a nie ma żadnej osoby tutaj, zupełnie jakby czas się zatrzymał. Można się poczuć jak w jakimś horrorze. 

    Spodobało mi się to pustkowie i postanowiłem zrobić zdjęcie w tym miejscu. 






KONIEC
   


T-Shirt : PULL & BEAR

Pants : C&A

Shoes : Nike


0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram