Nowe męskie bluzy, kardigany w H&M


W H&M pojawiły się całkiem nowe niebanalne rzeczy , aż musiałem zrobić zdjęcia.

Pojawił się fajny granatowy kardigan zapinany na guziki . Przyciągnął moją uwagę jego zjawiskowy kołnierz i ten marmurkowy kolor czyli granatu przemieszany z szarą zielenią. Cena 129 zł .

Lokalizacji nie podam bo być może sobie kupię ten model hehe :P  Ale szukajcie, a znajdziecie ! :-)



Kolejne bardzo fajnym ubranie jakie spotkałem w H&M jest ta oto bluza , która ma przemieszany styl . 

Przemieszano krój bluzy dresowej z kapturem z krojem jaki ma dzianina zachowując materiał dresowy taki jak ma każda bluza hiphopowa z kapturem .  Kołnierz jest również zjawiskowy, ponieważ do złudzenia przypomina tak jakby bluza posiadała z tyłu schowany kaptur, a to tylko tak wygląda. I wielki plus za takie czary mary projektowe. Cena tak samo 129 zł






Ostatnią rzeczą jaką spotkałem to oto ta zwykła bawełniana bluza i spodobał mi się na tej bluzie print z niedźwiedziem . Jest mega fajna i można ją na wszelakie sposoby połączyć na przykład z czerwonymi spodniami typu rurki , czyli ze zwężanymi nogawkami u dołu albo w kolorze ciemnego przybrudzonego pomarańczu . Do tego białe buty "snikersy"

Fajnym pomysłem będzie również pod tą bluzę założyć ciemno-niebieską koszulę wywijając na wierzch kołnierz tej koszuli tak aby nadać fajny kontrast z tą bluzą.  Koszulę najlepiej wybrać z krótkimi rękawami aby nie było zbyt za gorąco.

Cena 129 zł



4 komentarze

  1. podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście w tym sklepie często są dosyć fajne sweterki i bluzy męskie. Często tam chodzę i kupuję zarówno ubrania dla siebie, jak i męża i córki. A co do męskich ubrań, to ostatnio coraz częściej zerkam też do Diverse, najczęściej kupuję tam mężowi bluzy - http://www.diversesystem.com/kolekcja-meska/bluzy.html#1. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz, mimo że ten artykuł jest dość stary. Kiedy chodziłem do Diverse, ale już teraz raczej nic tam nie rzuca mi się w oczy. Warto zajrzeć też do sklepu New Yorker w Złotych Tarasach. Tam zawsze można znaleźć fajny t-shirt na prezent jeżeli szuka pani dla męża prezentów. Ostatnio tam nabyłem bardzo fajne koszulki .

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gdzie mógł bym kupić taki kardigan siwy jak na zdjeciu nr 2? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

My Instagram