Reykjavík District



Przy ulicy Solec w Warszawie oprócz sklepu "Madox" można tez znaleźć inne fajne sklepy....

Ostatnio odkryłem sklep o nazwie "Reykjavík District " .  Jest to sklep tylko z odzieżą męską.
Okazuje się, że w tym butiku znajdziemy naprawdę wspaniałe ubrania, niespotykane wcześniej w żadnych sieciówkach jeżeli chodzi o pomysłowość. Niepowtarzalne jeżeli chodzi krój.

Bardzo mi wpadł w oko ten zjawiskowy płaszcz w kolorze granatowym. Jest bardzo szykowny i elegancki .
Fajnie, że powstają takie płaszcze. Bo zwykle jest utrzymywany stereotyp, że jak kupować płaszcz to czarny albo szary czy piaskowy kolor.  Wybierając czarny płaszcz zawsze się w nim utrzymywało jego przeznaczenie ma wydarzenie o charakterze poważnym, biznesowym czy żałobnym.

No i właśnie fajnie, że można trochę odejść od tego stereotypu decydując się na inny kolor, który nada nam pozytywne uczucie noszenia go właśnie poprzez jego kolor. Poza tym płaszcz sprawdzi się na cały okres noszenia bez względu na okoliczności czy na co dzień czy tylko na wyjątkowe okoliczności co jest raczej istotne.









Oprócz tego moją uwagę przykuła ta bluzo-kurtka z kominem . Przypomina mi to trochę to co widziałem w sekcji modowej sklepu Zara, ale zupełnie odbiega od tamtego ubrania.  Jest lepiej uszyte dając komfort noszenia oraz w inny sposób wszyte zamki umiejscawiając je na skośnie, co jest bardzo fajne. 





0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram