New Post 29.05.2018r. Pokaz Paprocki & Brzozowski "Paradiso Club"

Witajcie! Tym razem miałem okazję wybrać się na pokaz mody najnowszej kolekcji duetu Paprocki & Brzozowski "Paradiso Club".
Miałem tam za zadanie fotografować kulisy tzw. backstage z przygotowań do pokazu. A dokładnie fotografowałem fryzury jakie miały robione modelki.
Jeśli chcecie obejrzeć zdjęcia z przygotowań fryzur to zapraszam TUTAJ
Bardzo podobały mi się przygotowania. Będąc pełen podziwu jak wszyscy są zaangażowani w przygotowania ( i nie tylko fryzjerzy, ale również makijażyści technicy, styliści od ubrań, scenarzyści pokazu i technicy dbający o muzykę i światło), że postanowiłem zostać do końca aż się rozpocznie pokaz aby zobaczyć jak będzie wyglądać efekt końcowy przygotowań. I było warto poczekać. Wspaniałe widowisko przypominające klub disco, a w nim modelki ubrane w  kolorowe piękne stylizacje, a fryzury jak z lat 70-tych  XX wieku.  Korzystając z okazji zrobiłem zdjęcia już przed samym rozpoczęciem pokazu, a także parę zdjęć już po całym show. Pojawiło się wiele gwiazd, aktorów i blogerek. W kolejce do zrobienia wspólnego zdjęcia widziałem takie gwiazdy jak m.in. Weronikę Książkiewicz, a także modelki które zazwyczaj obserwuję na Instagramie i nie miałem okazji spotkać w realu np. m. in. Kamila Szczawińska oraz wiele wiele innych znanych osób. Gdy już miałem wychodzić stamtąd nagle spotkałem starą znajomą z dawnych lat mianowicie Julię Kuczyńską "Maffashion:, z którą znamy się od 6 lat i więcej, lecz nie zawsze jest czas się spotkać i pogadać na chwilę. Więc miałem okazję i szansę zrobić kilka ładnych fotek, która udostępniła na Instagramie. :) Bardzo się cieszę, że prawie wszystkie zdjęcia jej się spodobały.  Od razu, po naszej sesji zdjęciowej, szybko poleciałem do domu obrabiać zdjęcia aby jeszcze tego samego dnia mogła te zdjęcia dostać na maila hehe :).

Bardzo się cieszę również, że mogłem również spotkać Katarzynę Sokołowską. Zazwyczaj widziałem ją tylko w programie TVN "Top Model" jako jurorka. Cieszę się również między innymi dlatego, że mogłem zobaczyć jak wygląda praca reżyserowania pokazu mody. Powiem Wam, tak obserwowałem i jest to cholernie ciekawe koordynować przebieg całego show tak, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Jeśli będziecie mieć kiedyś okazję to polecam obejrzeć jak to wygląda. Polecam zwłaszcza tym osobom, które uważają, że jest to lekka łatwa praca, a zobaczycie, że pozory mogą mylić. :)

Zapraszam serdecznie do obejrzenia mojej fotorelacji poniżej.





















































 





   



Photography :  Sebastian Kretkowski

Special Thanks :  Davines Polska 




FASHIONSEBA 



 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram