poniedziałek, 19 stycznia 2015

New Post 19.01.2015 r. - Cafe Loft Project


Witajcie !!

Ostatnio poznałem dziewczynę, która ma 15 lat i marzy żeby zostać modelką.  Postanowiłem jej pomóc w tym wykonując zdjęcia. Nie zapominajmy, że Kate Moss zaczynała swoją karierę w wieku 14 lat tak naprawdę.  Wierzę, że takie duże agencje jak m. in. D'VISION  czy GAGAMODELS  zainteresują się tą dziewczyną .  Tym razem postanowiłem sam spróbować swoich sił w stylizacji wyszukując odpowiednie ciuchy. Zapraszam do oglądania.



















































       ASYMETRIC WHITE BLOUSE : MOHITO
                                                      
      GREEN FLUO SKIRT  : HANKY PANKY STUFF
                     
     SHOES  :  STRADIVARIUS 

RING  :  MEDICINE
                   
NECKLACE : MOHITO


Modelka : Edyta 


Zdjęcia i stylizacja : Sebastian Kretkowski

                                                     


Dziękujemy firmie HANKY PANKY STUFF  za wypożyczenie spódnicy do zdjęć


Dziękujemy kawiarni Cafe Loft za udostępnienie lokalu do zdjęć 


     kawiarnia:  

Cafe Loft  

ul. Złota 11

Warszawa 

                                     




                                                       
                     


                               
                                                                         I po sesji.....     :-)





                                                                                            KONIEC



42 komentarze:

  1. Beautiful, as always! Love this outfit on you – you’re simply stunning!!
    xoxo, Vanessa
    www.whatwouldvwear.net

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the gorgeous skirt colour and the ring is so cute, great look!

    Anoushka Probyn - A London Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome skirt ! In love, just fabolous !

    Kiss ! Yuyu

    http://www.yuyufashionbook.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. What a super cute look ! I love the yellow skirt, sneakers and jewels so much !

    http://www.pardonmyobsession.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cool ring ! love the color palette of this outfit!
    www.samanthamariko.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this look!!

    @WanderLustGirls
    www.thewanderlustgirls.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank You !! Your blog and photos is much better and beautiful . And You're so very beautiful woman !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. what fantastic photos...and the outfit is simply superb...I really like the accessories...the necklace and that ring in the shape of a spider.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice pics! i loved your skirt :)
    xx

    http://ladydiene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne zdjęcia, bardzo przyjemnie się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! Jeśli podoba Ci się mój blog to Proszę oddaj głos na mój blog w konkursie wysyłając smsa !
      Wyślij sms o treści G11271 pod numer 7122 . Można wygrać wycieczkę i inne nagrody :)
      Koszt tylko 1,23 zł

      Usuń
  12. Ten look żyje z prostoty więc duży pierscionek wystarczy, zrezygnowali bysmy z pięknego naszyjnika w tym wypadku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! Jeśli podoba Ci się mój blog to Proszę oddaj głos na mój blog w konkursie wysyłając smsa !
      Wyślij sms o treści G11271 pod numer 7122 . Można wygrać wycieczkę i inne nagrody :)
      Koszt tylko 1,23 zł

      Usuń
  13. Great outfit...love those beautiful bright colors....

    https://www.fashionpumpkin.com

    OdpowiedzUsuń
  14. LOVE that skirt!! Yellow is one of my favorite colors!

    xoxo

    Kaley

    My Closet Life Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You !! My favorite color too !!

      Usuń
  15. Wygląda ta słodko i niewinnie.. :)
    dolcinella.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!

      Już wkrótce będzie nowy post i tym razem dorosła dziewczyna i jeszcze lepsze zdjęcia !! Także warto poczekać. Zapraszam później, Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję !! Jeśli podoba Ci się mój blog to Proszę oddaj głos na mój blog w konkursie wysyłając smsa !
      Wyślij sms o treści G11271 pod numer 7122 . Można wygrać wycieczkę i inne nagrody :)
      Koszt tylko 1,23 zł

      Usuń
  16. Świetne, zdjęcia jak i modelka godna uznania. :)
    Mój blog<---KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! Jeśli podoba Ci się mój blog to Proszę oddaj głos na mój blog w konkursie wysyłając smsa !
      Wyślij sms o treści G11271 pod numer 7122 . Można wygrać wycieczkę i inne nagrody :)
      Koszt tylko 1,23 zł

      Usuń
  17. Oh my! I'm so loving the outfit. The top and the skirt looks very soft in the picture.
    I also love how it was paired with those gold necklace. It added sophistication on that simple outfit.
    And the sneakers, dang! Never thought it would be a perfect combination.

    And two thumbs up for the amazing photos! Can I have some hint on your next project? I can't wait to know!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, your blog has such a nice concept :) I really like these photos!

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! Jeśli podoba Ci się mój blog to Proszę oddaj głos na mój blog w konkursie wysyłając smsa !
      Wyślij sms o treści G11271 pod numer 7122 . Można wygrać wycieczkę i inne nagrody :)
      Koszt tylko 1,23 zł

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! Jeśli podoba Ci się mój blog to Proszę oddaj głos na mój blog w konkursie wysyłając smsa !
      Wyślij sms o treści G11271 pod numer 7122 . Można wygrać wycieczkę i inne nagrody :)

      Usuń
  21. hej!
    Wspaniała aranżacja!
    Śliczne zdjęcia!
    Całuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! Jeśli Ci się podoba mój blog to Proszę pomóż mi wygrać nagrodę !!
      Wyślij SMS o treści G11271 na numer 7122 . Wysyłając smsa wspierasz fundację " Dzieci Niczyje "

      Usuń
  22. Dziękuję !! Jeśli Ci się podoba mój blog to Proszę pomóż mi wygrać nagrodę !!
    Wyślij SMS o treści G11271 na numer 7122 . Wysyłając smsa wspierasz fundację " Dzieci Niczyje "

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you, your style is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  24. sesja świetna ale dziewczyna jednej twarzy :/ mogła troszeczkę popracować nad mimiką :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kapitalna stylizacja i naprawdę świetne zdjęcia <3 Gratuluję!!! :)

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. amazing look!!!
    kisses from brazil <3

    dramanosso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń