wtorek, 4 lutego 2014

Miranda Kerr H&M





To już pewne. Po Beyonce, Lana Del Rey i Jennie Runk przyszła kolej na Mirandę Kerr.  

Ta modelka będzie kolejną twarzą nowej kampani najpopularniejszej marki sieciówkowej H&M 2014.

Jest moim faworytem jeżeli chodzi o urodę.   Widać , że dział marketingu H&M ma dobry gust i trafił w samą dziesiątkę

To jest zdecydowanie lepsza decyzja w przeciwieństwie do Chanel, która zdecydowała się na wybranie Kristen Stewart (aktorki znanej z filmu "Zmierzch") jako twarzy kampanii reklamowej Chanel. 

Kristen Stewart jest znacznie przeciętnej urody, nie robiącej zbytniego wrażenia na mnie i myślę, że wiele osób się ze mną zgodzi.  Zdecydowanie wspaniałym wyborem było wybranie aktorki Keira Knightley (aktorka z "Piraci z Karaibów"), która wspaniale utożsamiała się z marką Chanel i powinni dalej tej koncpecji się trzymać. 


Powracając do początkowej myśli, to fajnie, że wybrali Mirandę Kerr. Ciekawe jak to się dalej potoczy. 

Czy poradzi sobie w nowej kampanii ? Czy spodoba się ludziom ??  Jestem pewny, że tak.  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz