40 lat Kate Moss


Ostatnio, całkiem niedawno bo 3 dni temu były urodziny Kate Moss. W tym roku jest to wyjątkowa okoliczność, ponieważ tym razem jest okrągła rocznica 40 lat.  Poza tym Kate Moss obchodzi 25-lecie kariery jako modelka w świecie mody.

Z tej wyjątkowej okazji postanowiłem zrobić filmik, przedstawiający zdjęcia Kate z różnych sesji zdjęciowych.  Nie do końca dobrze mi wyszła ta wersja filmu tak jak bym chciał, ale już zostawię tak jak jest dlatego, że gdybym się podejmował kolejnych poprawek, minęło by strasznie dużo czasu. Każde utworzenie nowego filmu trwa od 30 minut do nawet 1,5 godziny w zależności jaka jest długość.
W tym przypadku akurat 1,5 godziny. Dlatego nie podejmowałem się kolejnej próby.

Ale tak w ogóle to filmik całkiem nieźle wypadł pomijając te niektóre wątki , że niechcący jest ucięta głowa ze względu na użycie przeźroczystych przejść między zdjęciami. Myślałem, że się pięknie uda i to w każdym detalu tak jak to było we wcześniejszych filmikach.

W każdym razie mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali i nie będzie złośliwych komentarzy.

Zapraszam do oglądania filmu



0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram