środa, 29 stycznia 2014

Pokaz Mody Dawid Tomaszewski


Pokaz mody wykonanu Dawida Tomaszewskiego na sezon Zima.  Pokaz mody zorganizowany w Berlinie przez Mercedes Benz  .

Zdziwiło mnie, że na tym filmiku nie ma napisane "polish designer." A fajnie by było dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego projektanta.

Zaprazentowane są ubrania w kolorach "Smoky-Eye" . Dużo jest szarości również oraz brązu.


poniedziałek, 27 stycznia 2014

Kate Moss Alexander McQueen Spring/ Summer 2014

Pojawił się film . Jest to zwiastun nowej kolekcji wiosna/lato 2014 kolekcji Alexander McQueen. W tym filmie wystapiła Kate Moss. Film jest niezwykły. Klimatem orzypomina sceny z filmy Terminator albo Sin City. Polecam i zapraszam do oglądania.

 LINK TUTAJ

sobota, 18 stycznia 2014

40 lat Kate Moss


Ostatnio, całkiem niedawno bo 3 dni temu były urodziny Kate Moss. W tym roku jest to wyjątkowa okoliczność, ponieważ tym razem jest okrągła rocznica 40 lat.  Poza tym Kate Moss obchodzi 25-lecie kariery jako modelka w świecie mody.

Z tej wyjątkowej okazji postanowiłem zrobić filmik, przedstawiający zdjęcia Kate z różnych sesji zdjęciowych.  Nie do końca dobrze mi wyszła ta wersja filmu tak jak bym chciał, ale już zostawię tak jak jest dlatego, że gdybym się podejmował kolejnych poprawek, minęło by strasznie dużo czasu. Każde utworzenie nowego filmu trwa od 30 minut do nawet 1,5 godziny w zależności jaka jest długość.
W tym przypadku akurat 1,5 godziny. Dlatego nie podejmowałem się kolejnej próby.

Ale tak w ogóle to filmik całkiem nieźle wypadł pomijając te niektóre wątki , że niechcący jest ucięta głowa ze względu na użycie przeźroczystych przejść między zdjęciami. Myślałem, że się pięknie uda i to w każdym detalu tak jak to było we wcześniejszych filmikach.

W każdym razie mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali i nie będzie złośliwych komentarzy.

Zapraszam do oglądania filmu



czwartek, 16 stycznia 2014

Nowe męskie bluzy, kardigany w H&M


W H&M pojawiły się całkiem nowe niebanalne rzeczy , aż musiałem zrobić zdjęcia.

Pojawił się fajny granatowy kardigan zapinany na guziki . Przyciągnął moją uwagę jego zjawiskowy kołnierz i ten marmurkowy kolor czyli granatu przemieszany z szarą zielenią. Cena 129 zł .

Lokalizacji nie podam bo być może sobie kupię ten model hehe :P  Ale szukajcie, a znajdziecie ! :-)



Kolejne bardzo fajnym ubranie jakie spotkałem w H&M jest ta oto bluza , która ma przemieszany styl . 

Przemieszano krój bluzy dresowej z kapturem z krojem jaki ma dzianina zachowując materiał dresowy taki jak ma każda bluza hiphopowa z kapturem .  Kołnierz jest również zjawiskowy, ponieważ do złudzenia przypomina tak jakby bluza posiadała z tyłu schowany kaptur, a to tylko tak wygląda. I wielki plus za takie czary mary projektowe. Cena tak samo 129 zł






Ostatnią rzeczą jaką spotkałem to oto ta zwykła bawełniana bluza i spodobał mi się na tej bluzie print z niedźwiedziem . Jest mega fajna i można ją na wszelakie sposoby połączyć na przykład z czerwonymi spodniami typu rurki , czyli ze zwężanymi nogawkami u dołu albo w kolorze ciemnego przybrudzonego pomarańczu . Do tego białe buty "snikersy"

Fajnym pomysłem będzie również pod tą bluzę założyć ciemno-niebieską koszulę wywijając na wierzch kołnierz tej koszuli tak aby nadać fajny kontrast z tą bluzą.  Koszulę najlepiej wybrać z krótkimi rękawami aby nie było zbyt za gorąco.

Cena 129 zł