Wilanów



Chciałbym powiedzieć, że mam również inne zainteresowania. Między innymi lubię fotografować. 
Tydzień temu , pewnego upalnego dnia (to chyba była środa i byłem wtedy na urlopie) wybrałem się do Wilanowa, aby zrobić zdjęcia pałacu oraz ogrodu.  Jestem bardzo zadowolony z tej wycieczki. 
Naprawdę piękne zdjęcia wyszły. To było zupełnie spontaniczny pomysł. Budzę się rano i widzę bezchmurne, słonecznie niebo i myślę sobie "idealna sytuacja na fotografowanie ! " no i pojechałem !!
I warto było.  

Po powrocie do domu następnego dnia stworzyłem w film w oparciu o moje zdjęcia z muzyką. 
Na początku chciałem podłożyć muzykę w stulu chillout-jazz , ale nie trzymało się to kupy. 
Więc w ostateczności dałem klasyczną muzykę aby utrzymać ducha i cały klimat pałacu nawiązując do epoki zbudowania całej budowli .

Zapraszam do oglądania ! 








A oto parę zdjęć 









0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram