Nowe inspiracje



Oto moje nowe inspiracje : Alexander McQueen


Prezentowane nowe garnitury są bardzo dopracowane pod każdym względem co bardzo doceniam u tego projektanta.  

W szczególności podoba mi się bardzo marynarka w jaki sposób jest wykonana. 
W marynarce podoba mi się, to że jest idealnie skrojona pod względem rękawów oraz to, że marynarka jest idealnie dopasowana do sylwetki . Nie występuję tutaj ten " przykry efekt " , z którym najczęściej spotykam się w większości sklepów, że marynarka jest dla nas lekko za duża i wyglądamy w niej jak byśmy dostali ją po wujku czy starszym bracie.    

Z kolekcji Alexander McQueen najbardziej przypadł mi do gustu czarny garnitur i niebieski pasujący pod mój kolor oczu. 


Na zdjęciu :  Jamie Campbell Bower

















0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram