Jestem fanem Julki :)


Chciałbym się pochwalić , że już od jakiegoś dłuższego czasu jestem fanem blogerki modowej Maffashion.
Ma naprawdę niesamowite pomysły na stylizację, za co bardzo ją cenię. Każda jej nowa stylizacja wpada w oko i jest zapamiętywana na długo. Połączenie i zestawienie jakie ona proponuje jest niebanalne i oryginalne.
Każdy element ubioru ze sobą połączony idealnie współgra z całością. Nie tworzy się chaos. Tworzy się bardzo estetyczne zestawienie przykuwające wzrok każdego. Bez znaczenia czy patrzy kobieta czy mężczyzna. 

W związku z tym, skoro jestem jej wielkim fanem, postanowiłem dla niej tworzyć filmiki modowe w oparciu o jej zdjęcia udostępnione na jej blogu. Cieszy mnie bardzo fakt, że podobają jej się moje prace.

Od jakiegoś czasu YouTube zablokował dostęp do mojego konta, ale nie poddaję się tak lekko i stworzyłem nowe konto, na którym mam opublikowane nowe prace.

Na początek pokaże Wam filmiki z mojego starego konta. Oto moje filmy: 

























0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram