bluzo-marynarka ?

Ostatnio w H&M napotkałem się na bardzo ciekawy ciuch, co raczej stanowi pewnego rodzaju ewenement w modzie męskiej .  Na początku myślałem, że to marynarka patrząc z daleka, ale coś mi nie pasowało. 
Podszedłem bliżej , dotknąłem i okazało się , że całość jest wykonana z materiału takiego jak nasze bawełniane swetry czy popularne bluzy z kapturem noszone najczęściej przez młodzież.

Ja ten ciuch określiłem bluzo-marynarka. Ponieważ rękawy ma bardzo miękkie, elastyczne i cienkie jak sweterek na wiosnę, a kołnierze i cały krój jest nawiązaniem do marynarki.  Jeszcze czegoś takiego nie widziałem. Nie jestem przekonany tylko do tych kieszeni, bo tak to bym chętnie kupił gdyby nie te kieszenie.  Gdy odwiedziłem kilka dni później sklep, by znów zobaczyć ten ciuch to okazało się, że już tego nie było Dużo asortymentu było poprzestawiane nie wiedzieć czemu, a po tym ubraniu nie ma nawet ani śladu w sklepie.  Zamieszczam zdjęcie. Uważam, że ciekawa koncepcja ze strony H&M.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

My Instagram